Betingelser for køb
Confianza Online
Vores enhed er tilsluttet Confianza Online (non-profit forening), registreret i Nationalforeningen Gruppe 1, Sektion 1, nationalt nummer 594400, CVR G85804011, Carrera de San Jerónimo, 18, 4º 1, 28014 Madrid (Spanien). For mere information: www.confianzaonline.es. Disse Generelle Betingelser er underlagt spansk lovgivning. I overensstemmelse med loven om Alternativ Konfliktløsning informerer vi forbrugerne om, at de som tilsluttede enheder og i henhold til den Etiske Kodeks, kan henvende sig til Confianza Online for alternativ konfliktløsning (https://www.confianzaonline.es/como-reclamar/formulario-de-reclamaciones/). Hvis det drejer sig om elektroniske transaktioner med forbrugere, eller om databeskyttelse relateret til dette område, vil klager blive behandlet af Confianza Online’s Mæglingsudvalg, der er akkrediteret til alternativ konfliktløsning inden for forbrugerområdet. Hvis klager vedrører digital reklame eller databeskyttelse relateret til dette område, vil de blive behandlet af AUTOCONTROL's Reklamejury.
Vi minder dig også om, at du kan få adgang til den online tvistbilæggelsesplatform fra EU ved at følge dette link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Prislister
Med hensyn til Moms, anvendes generelt en skattesats på 21% for EU-territorier, hvor denne skat er gældende.
Betalingsmetoder
Alle køb kan betales med:
- Indbetaling/Overførsel.
Foretag en overførsel af købsbeløbet til Happers.es' konto. Kontonummeret vil automatisk blive givet til dig, når du afgiver din ordre. I overførslen skal du angive dit ordrenummer; inden for 24/48 timer efter bekræftelse af modtagelsen af overførslen fra vores bank, vil din ordre blive aktiveret. Det er ikke nødvendigt at sende os en kvittering; vi sender dig en e-mail for at bekræfte modtagelsen af betalingen, eller du kan tjekke det online på din kundekonto.
- Paypal.
PayPal er det globale netværk for risikofri elektroniske betalinger, der opererer i mere end 103 lande og regioner. Med PayPal kan du foretage køb online sikkert uden at dele dine finansielle oplysninger med nogen købmænd.
Når du første gang betaler med PayPal, bliver du automatisk registreret i en PayPal-konto (gratis). For at afslutte købet skal du indtaste oplysninger om dit kredit- eller betalingskort. Kortoplysningerne vil blive opbevaret sikkert i din PayPal-konto, og du kan bruge din konto hos Happers.es og andre online butikker, der accepterer PayPal.
- Kreditkort.
Du kan betale komfortabelt med dit VISA, Mastercard eller Eurocard via Banco Sabadell's betalingsgateway. Vi har ikke adgang til de oplysninger, du giver om dit kort. Kun sikrede kort accepteres, dvs. du skal identificere dig som den legitime kortindehaver. Hver bank har sin egen metode til at identificere brugeren. Få information om kortsikring (3D Secure og Verified by Visa) på din banks hjemmeside eller i dit kontor.
Når du har afgivet din ordre i vores butik, vil programmet sende dig til den kendte og sikre betalingsgateway, hvor du vil indtaste dine kortoplysninger.Vigtigt: I slutningen af processen vil betalingsgateway-siden sende dig tilbage til vores butik, hvor du afslutter din bestillingsproces.
Vores betalingsgateway bruger SSL-teknologi for at beskytte dine oplysninger. Desuden, når du sender en betaling via denne gateway, modtager modtageren ikke følsomme finansielle oplysninger som dit kreditkortnummer eller din bankkontoinformation. På den måde behøver du ikke bekymre dig om at betale til personer, du ikke kender.
Bedrageri med kreditkort er en forbrydelse, og www.happers.dk vil tage juridiske skridt mod enhver, der foretager en svigagtig transaktion i vores butik.
- Mod betaling ved levering.
Du kan modtage produktet hjemme og betale til chaufføren, der vil være et tillægsgebyr for at dække agenturets service. Den maksimale ordrebeløb er 100€.
Du kan til enhver tid tjekke den samlede pris på din ordre på den sidste bekræftelsesside i din indkøbskurv.
Den e-mailadresse, der er opnået fra abonnementsformularen, vil blive brugt til at sende dig information om nyheder, produkter og specielle tilbud relateret til www.happers.dk
Faktureringsoplysningerne vil kun blive brugt til forsendelse af det/de købte produkt(er). Disse oplysninger vil ikke blive brugt til kommercielle formål eller videregivet til tredjeparter.
Forsendelsesmetoder og leveringstider
Ordrer vil blive sendt direkte fra www.happers.dk via deres logistikoperatører.
Forsendelsesomkostningerne beregnes dynamisk afhængigt af de produkter, du har i din indkøbskurv.
Hvis der ikke er nogen ansvarlig person til at modtage pakken på den angivne leveringsadresse, vil der blive efterladt en meddelelse med et telefonnummer, du skal ringe til for at bekræfte, hvornår varen kan leveres. Transportfirmaet vil opbevare din pakke i deres lagre i cirka 10/12 dage, før de returnerer den til vores faciliteter.
Hvis du ikke modtager dit køb inden for den angivne tid i vores forsendelse og returnering sektion, skal du kontakte kundeservice hos www.happers.dk. Du kan skrive til os på ordrer@happers.dk eller bruge vores kontaktformular til dette formål. Fra det øjeblik, vi modtager din meddelelse, vil vi foretage de nødvendige skridt for at finde ud af, hvorfor du ikke har modtaget det til tiden.
Fakturering
Kunder, der anmoder om en faktura, vil modtage den elektronisk, og hvis det er nødvendigt, kan den også sendes på papir med post.
Garanti
Alle produkter, der tilbydes på webstedet, har en lovbestemt overensstemmelsesgaranti på 4 år i henhold til de betingelser, der er fastsat i Kongelig Lovdekret 1/2007 af 16. november, som godkender den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse og andre supplerende love.
Kunder hos Distribuyen Ecommerce Group, SL nyder godt af garantien som beskrevet i artiklerne.
Defekter eller skader som følge af forkert brug eller håndtering af materialet eller slid som følge af normalt brug er ikke dækket af denne garanti.
Hvis produktet er defekt www.happers.dk vil det blive repareret, udskiftet eller prisen på produktet vil blive nedsat, afhængigt af behovet i hvert tilfælde, og det vil være gratis.
Reduceret funktionalitet af artiklerne på grund af begrænsninger i designet er også undtaget fra denne garanti.
Hvis produktet er defekt, skal sælgeren, afhængigt af omstændighederne, reparere, udskifte, nedsætte prisen eller annullere kontrakten, og disse handlinger vil være gratis for forbrugeren.
Sælgeren er ansvarlig for manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på 4 år fra levering.
Forbrugeren skal informere sælgeren om manglende overensstemmelse inden for to måneder, efter at han har haft kendskab til det.
Se den specialiserede rådgivning fra vores kundeservice via kontaktformularen.
Den kontraktuelle garanti, der tilbydes, er den, der er fastsat i Kongelig Lovdekret 1/2007 af 16. november, som godkender den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse. Happers.es vil være ansvarlig for manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på tre år fra levering, forudsat at kunden har informeret Happers.es om denne manglende overensstemmelse inden for 30 dage efter, at han blev opmærksom på den. Hvis produktet er defekt, vil sælgeren, afhængigt af omstændighederne, reparere, udskifte, nedsætte prisen eller annullere kontrakten. Alt dette uden at det berører Happers.es’s ret til at kontrollere manglernes ægthed, oprindelse og tidspunktet for deres opståen.
For at udnytte garantien korrekt skal kunden henvende sig til Happers.es via e-mail: pedidos@distribuyen.com inden for 30 dage fra opdagelsen af fejlen og give oplysninger om problemets karakter, tidspunkt og betingelser for dets opståen. Kunden har også ret til at få produktet bragt i overensstemmelse med reglerne i artikel 118 og følgende af den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse.
Hvad garantien dækker.
Garantien dækker enhver defekt i både materialet og manuel fremstilling, herunder syninger og lynlåse.
Hvad garantien ikke dækker.
Garantien dækker ikke skader forårsaget af kæledyr, pletter, fugt, unormal brug af produktet eller rivninger i områder uden syninger. Ingen form for misfarvning, hverken fra permanent sollys eller brug af vaskemidler eller kemiske stoffer, vil være dækket af garantien. Fyldet, både polystyrenperler og skum, er ikke dækket af garantien, da det er en del af puffen, der naturligt mister volumen eller fasthed over tid og/eller brug. Vi tilbyder reservedele, så dit Happers-produkt altid ser ud som den første dag.
Hvordan man rapporterer en fejl.
Gennem vores kontaktformular. http://www.happers.es/contacto.html
Generel databeskyttelse
Du kan se vores privatlivspolitik i sektionen "Privatlivspolitik"
Lovgivning og jurisdiktion (Kun Spanien)
Disse generelle betingelser fortolkes i overensstemmelse med gældende spansk lovgivning på området, som vil finde anvendelse subsidiært i det omfang, det ikke er forudset heri. (Grundlæggende lov 34/2002 af 11. juli om tjenester i informationssamfundet og elektronisk handel).
Ændringer
Distribuyen Ecommerce Group, SL forbeholder sig retten til når som helst at ændre de tjenester, der leveres via webstedet www.happers.dk, ved at tilføje eller fjerne visse tjenester eller indhold, der bidrager til at tilbyde en bedre service.