- Anvend
- Forsendelse
- Betalingsmetode
Har du brug for hjælp?
Forsendelser og returneringer
FORSENDELSE
Forsendelsesmetoder og omkostninger
Leveringstiden afhænger af det valgte produkt.
PRISER FOR LEVERING TIL PRIVATE:
Hos HAPPERS er det vigtigt for os, at du modtager dine bestillinger på den måde, der passer dig bedst. Her forklarer vi, hvordan det fungerer:
- Gratis forsendelse til afhentningssted: For de fleste af vores produkter kan du vælge at afhente din bestilling gratis på et afhentningssted efter eget valg. Dette er en fantastisk mulighed for at hente din bestilling, når det passer dig. Denne mulighed vises kun for produkter, der kan sendes til afhentningssteder.
- Hjemmelevering: Hvis du ønsker, at vi leverer din bestilling direkte til dit hjem, kan du vælge denne mulighed for kun 9€ pr. produkt.
Undtagelser:
Følgende produkter leveres uden fragtomkostninger direkte til dit hjem og kan ikke afhentes på et afhentningssted:
- Ethvert produkt fra Gaming sækkestol kollektionen
- XL størrelse pæresækkestol
PRISER FOR LEVERING TIL FAGFOLK:
Levering inden for Tyskland: 9€ pr. produkt.
Så snart din bestilling forlader vores lager, vil du blive underrettet via e-mail.
Hvis du vælger at betale med bankoverførsel, vil bestillingen ikke blive afsendt, før vi har modtaget betalingsbekræftelsen.
DU BØR VIDE, AT...
I højsæsonen (udsalg, Black Friday, jul osv.) kan der opstå forsinkelser i leveringen af bestillinger, da forsendelsesbureauerne er overbelastede, produkterne er udsolgte osv.
Jeg har ikke modtaget min bestilling endnu
Hvis din bestilling endnu ikke er ankommet, og leveringstiden er udløbet, skal du tjekke din e-mail, da du modtager en e-mail fra os, så snart din bestilling har forladt vores lager.
Du har også mulighed for at tjekke status på din bestilling i din kundekonto under afsnittet Mine bestillinger.
Bemærk, at leveringstiderne kan være længere i udsalgs- eller kampagneperioder.
De modtagne varer er forkerte eller defekte
Hvis du har modtaget en vare, der er defekt, eller som adskiller sig fra den købte vare, vil vi refundere købsprisen, så snart vi har modtaget varerne på vores lager og kontrolleret deres tilstand.
Læs mere om de forskellige returmuligheder i afsnittet Ombytning og retur.
OMBYTNING OG RETUR
Ombytning
Hvis du efter dit køb på www.happers.dk ikke er tilfreds med en vare, kan du ombytte den inden for 30 dage efter modtagelsen af din bestilling.
Pakk varerne sikkert, helst i den originale emballage. Det er vigtigt, at du informerer os om, hvilke varer du ønsker at ombytte.
Ombytningen vil blive behandlet inden for 14 kalenderdage efter modtagelsen af din pakke på vores lager.
For at starte ombytningsprocessen skal du udfylde følgende formular.
Tilbagetrækning
Enhver forbruger og bruger, der handler på www.happers.dk, kan i henhold til lov 3/2014 af 27. marts, som ændrer den konsoliderede tekst af den generelle lov om forbrugerbeskyttelse og andre supplerende love, der blev vedtaget ved kongeligt lovdekret 1/2007 af 16. november, gøre brug af sin ret til at trække sig tilbage inden for 30 kalenderdage uden at angive nogen grund.
Fortrydelsesfristen udløber 30 kalenderdage efter den dag, hvor forbrugeren og brugeren eller en af dem udpeget tredjepart, som ikke er transportøren, fysisk har fået varerne i besiddelse.
*** For at lette returneringen af dine juleindkøb har vi forlænget returfristen. Produkter, der sendes mellem 21. november og 31. december, kan returneres indtil 31. januar det følgende år.
For at udøve din fortrydelsesret skal du underrette DISTRIBUYEN ECOMMERCE GROUP, S.L. om din beslutning om at trække dig tilbage fra aftalen gennem en utvetydig erklæring ved hjælp af en af de to tilgængelige muligheder:
- Udfyldelse af følgende formular, som du kan finde her: FORTRYDELSESFORMULAR
- Send vores fortrydelsesformular til e-mailadressen ordrer@happers.dk (brug af denne formular er dog ikke obligatorisk).
For at overholde fortrydelsesfristen er det tilstrækkeligt, at du sender meddelelsen om udøvelsen af denne ret inden udløbet af den relevante frist. I tilfælde af tilbagetrækning vil vi refundere dig alle modtagne betalinger. Refusionsperioden kan vare op til 14 kalenderdage fra modtagelsen af din returnering på vores lager. Til denne refusion bruger vi samme betalingsmetode, som du brugte ved den oprindelige transaktion, medmindre andet er udtrykkeligt aftalt med forbrugeren og brugeren; under alle omstændigheder pålægges dig ingen omkostninger i forbindelse med refusionen. Forbrugeren og brugeren skal informere os via den valgte kommunikationsmetode om, hvordan de ønsker at håndtere returneringen. Vælg en af følgende muligheder:
- Gratis returnering: Vi giver dig en forudbetalt etiket, som du kan bruge til at aflevere pakken i en pakkeshop.
- Afhentning hos dig: 12 € pr. pakke.
Fortrydelsesretten kan ikke udøves for varer , der er bestilt efter mål eller tilpasset specifikt, samt for varer, der ikke kan returneres af hygiejniske årsager.
Generelle betingelser
Confianza Online
Vores enhed er tilsluttet Confianza Online (non-profit forening), registreret i Nationalforeningen Gruppe 1, Sektion 1, nationalt nummer 594400, CVR G85804011, Carrera de San Jerónimo, 18, 4º 1, 28014 Madrid (Spanien). For mere information: www.confianzaonline.es. Disse Generelle Betingelser er underlagt spansk lovgivning. I overensstemmelse med loven om Alternativ Konfliktløsning informerer vi forbrugerne om, at de som tilsluttede enheder og i henhold til den Etiske Kodeks, kan henvende sig til Confianza Online for alternativ konfliktløsning (https://www.confianzaonline.es/como-reclamar/formulario-de-reclamaciones/). Hvis det drejer sig om elektroniske transaktioner med forbrugere, eller om databeskyttelse relateret til dette område, vil klager blive behandlet af Confianza Online’s Mæglingsudvalg, der er akkrediteret til alternativ konfliktløsning inden for forbrugerområdet. Hvis klager vedrører digital reklame eller databeskyttelse relateret til dette område, vil de blive behandlet af AUTOCONTROL's Reklamejury.
Vi minder dig også om, at du kan få adgang til den online tvistbilæggelsesplatform fra EU ved at følge dette link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Prislister
Med hensyn til Moms, anvendes generelt en skattesats på 21% for EU-territorier, hvor denne skat er gældende.
Betalingsmetoder
Alle køb kan betales med:
- Indbetaling/Overførsel.
Foretag en overførsel af købsbeløbet til Happers.es' konto. Kontonummeret vil automatisk blive givet til dig, når du afgiver din ordre. I overførslen skal du angive dit ordrenummer; inden for 24/48 timer efter bekræftelse af modtagelsen af overførslen fra vores bank, vil din ordre blive aktiveret. Det er ikke nødvendigt at sende os en kvittering; vi sender dig en e-mail for at bekræfte modtagelsen af betalingen, eller du kan tjekke det online på din kundekonto.
- Paypal.
PayPal er det globale netværk for risikofri elektroniske betalinger, der opererer i mere end 103 lande og regioner. Med PayPal kan du foretage køb online sikkert uden at dele dine finansielle oplysninger med nogen købmænd.
Når du første gang betaler med PayPal, bliver du automatisk registreret i en PayPal-konto (gratis). For at afslutte købet skal du indtaste oplysninger om dit kredit- eller betalingskort. Kortoplysningerne vil blive opbevaret sikkert i din PayPal-konto, og du kan bruge din konto hos Happers.es og andre online butikker, der accepterer PayPal.
- Kreditkort.
Du kan betale komfortabelt med dit VISA, Mastercard eller Eurocard via Banco Sabadell's betalingsgateway. Vi har ikke adgang til de oplysninger, du giver om dit kort. Kun sikrede kort accepteres, dvs. du skal identificere dig som den legitime kortindehaver. Hver bank har sin egen metode til at identificere brugeren. Få information om kortsikring (3D Secure og Verified by Visa) på din banks hjemmeside eller i dit kontor.
Når du har afgivet din ordre i vores butik, vil programmet sende dig til den kendte og sikre betalingsgateway, hvor du vil indtaste dine kortoplysninger.Vigtigt: I slutningen af processen vil betalingsgateway-siden sende dig tilbage til vores butik, hvor du afslutter din bestillingsproces.
Vores betalingsgateway bruger SSL-teknologi for at beskytte dine oplysninger. Desuden, når du sender en betaling via denne gateway, modtager modtageren ikke følsomme finansielle oplysninger som dit kreditkortnummer eller din bankkontoinformation. På den måde behøver du ikke bekymre dig om at betale til personer, du ikke kender.
Bedrageri med kreditkort er en forbrydelse, og www.happers.dk vil tage juridiske skridt mod enhver, der foretager en svigagtig transaktion i vores butik.
- Mod betaling ved levering.
Du kan modtage produktet hjemme og betale til chaufføren, der vil være et tillægsgebyr for at dække agenturets service. Den maksimale ordrebeløb er 100€.
Du kan til enhver tid tjekke den samlede pris på din ordre på den sidste bekræftelsesside i din indkøbskurv.
Den e-mailadresse, der er opnået fra abonnementsformularen, vil blive brugt til at sende dig information om nyheder, produkter og specielle tilbud relateret til www.happers.dk
Faktureringsoplysningerne vil kun blive brugt til forsendelse af det/de købte produkt(er). Disse oplysninger vil ikke blive brugt til kommercielle formål eller videregivet til tredjeparter.
Forsendelsesmetoder og leveringstider
Ordrer vil blive sendt direkte fra www.happers.dk via deres logistikoperatører.
Forsendelsesomkostningerne beregnes dynamisk afhængigt af de produkter, du har i din indkøbskurv.
Hvis der ikke er nogen ansvarlig person til at modtage pakken på den angivne leveringsadresse, vil der blive efterladt en meddelelse med et telefonnummer, du skal ringe til for at bekræfte, hvornår varen kan leveres. Transportfirmaet vil opbevare din pakke i deres lagre i cirka 10/12 dage, før de returnerer den til vores faciliteter.
Hvis du ikke modtager dit køb inden for den angivne tid i vores forsendelse og returnering sektion, skal du kontakte kundeservice hos www.happers.dk. Du kan skrive til os på ordrer@happers.dk eller bruge vores kontaktformular til dette formål. Fra det øjeblik, vi modtager din meddelelse, vil vi foretage de nødvendige skridt for at finde ud af, hvorfor du ikke har modtaget det til tiden.
Fakturering
Kunder, der anmoder om en faktura, vil modtage den elektronisk, og hvis det er nødvendigt, kan den også sendes på papir med post.
Garanti
Alle produkter, der tilbydes på webstedet, har en lovbestemt overensstemmelsesgaranti på 4 år i henhold til de betingelser, der er fastsat i Kongelig Lovdekret 1/2007 af 16. november, som godkender den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse og andre supplerende love.
Kunder hos Distribuyen Ecommerce Group, SL nyder godt af garantien som beskrevet i artiklerne.
Defekter eller skader som følge af forkert brug eller håndtering af materialet eller slid som følge af normalt brug er ikke dækket af denne garanti.
Hvis produktet er defekt www.happers.dk vil det blive repareret, udskiftet eller prisen på produktet vil blive nedsat, afhængigt af behovet i hvert tilfælde, og det vil være gratis.
Reduceret funktionalitet af artiklerne på grund af begrænsninger i designet er også undtaget fra denne garanti.
Hvis produktet er defekt, skal sælgeren, afhængigt af omstændighederne, reparere, udskifte, nedsætte prisen eller annullere kontrakten, og disse handlinger vil være gratis for forbrugeren.
Sælgeren er ansvarlig for manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på 4 år fra levering.
Forbrugeren skal informere sælgeren om manglende overensstemmelse inden for to måneder, efter at han har haft kendskab til det.
Se den specialiserede rådgivning fra vores kundeservice via kontaktformularen.
Den kontraktuelle garanti, der tilbydes, er den, der er fastsat i Kongelig Lovdekret 1/2007 af 16. november, som godkender den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse. Happers.es vil være ansvarlig for manglende overensstemmelse, der viser sig inden for en periode på tre år fra levering, forudsat at kunden har informeret Happers.es om denne manglende overensstemmelse inden for 30 dage efter, at han blev opmærksom på den. Hvis produktet er defekt, vil sælgeren, afhængigt af omstændighederne, reparere, udskifte, nedsætte prisen eller annullere kontrakten. Alt dette uden at det berører Happers.es’s ret til at kontrollere manglernes ægthed, oprindelse og tidspunktet for deres opståen.
For at udnytte garantien korrekt skal kunden henvende sig til Happers.es via e-mail: pedidos@distribuyen.com inden for 30 dage fra opdagelsen af fejlen og give oplysninger om problemets karakter, tidspunkt og betingelser for dets opståen. Kunden har også ret til at få produktet bragt i overensstemmelse med reglerne i artikel 118 og følgende af den konsoliderede tekst af den Generelle Lov om Forbrugere og Brugeres Beskyttelse.
Hvad garantien dækker.
Garantien dækker enhver defekt i både materialet og manuel fremstilling, herunder syninger og lynlåse.
Hvad garantien ikke dækker.
Garantien dækker ikke skader forårsaget af kæledyr, pletter, fugt, unormal brug af produktet eller rivninger i områder uden syninger. Ingen form for misfarvning, hverken fra permanent sollys eller brug af vaskemidler eller kemiske stoffer, vil være dækket af garantien. Fyldet, både polystyrenperler og skum, er ikke dækket af garantien, da det er en del af puffen, der naturligt mister volumen eller fasthed over tid og/eller brug. Vi tilbyder reservedele, så dit Happers-produkt altid ser ud som den første dag.
Hvordan man rapporterer en fejl.
Gennem vores kontaktformular. http://www.happers.es/contacto.html
Generel databeskyttelse
Du kan se vores privatlivspolitik i sektionen "Privatlivspolitik"
Lovgivning og jurisdiktion (Kun Spanien)
Disse generelle betingelser fortolkes i overensstemmelse med gældende spansk lovgivning på området, som vil finde anvendelse subsidiært i det omfang, det ikke er forudset heri. (Grundlæggende lov 34/2002 af 11. juli om tjenester i informationssamfundet og elektronisk handel).
Ændringer
Distribuyen Ecommerce Group, SL forbeholder sig retten til når som helst at ændre de tjenester, der leveres via webstedet www.happers.dk, ved at tilføje eller fjerne visse tjenester eller indhold, der bidrager til at tilbyde en bedre service.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan køber jeg en puff?
Det er meget enkelt. Du skal bare gå til vores online butik www.happers.dk, kigge på den puff, du er interesseret i, vælge størrelse og antal, og trykke på kurv-knappen.
Vores online butik vil lede dig til en anden side. Hvis du er kunde, skal du bare indtaste din e-mailadresse og adgangskode. Hvis du ikke er, skal du udfylde nogle felter med dine personlige oplysninger.
Derefter vil du se en anden skærm, hvor du kan vælge din leveringsmetode. Efter at have valgt den, skal du klikke på knappen “afslut køb”. Det sidste skridt er at foretage betalingen.
Hvor mange leveringsmetoder kan jeg vælge?
Vi har to hovedleveringsmetoder:
- Gratis levering, som vil tage mellem fem og ti dage at nå frem til dit hjem. Nogle produkter, som for eksempel fyld til puder, har gratis levering kun med leveringsmuligheden til afhentningssted.
- Hurtig levering. Hvis du vælger denne leveringsmetode, vil din puff være hjemme inden for 48 til 72 timer efter bestillingen. Denne leveringsmetode koster 9,90 euro.
- Gratis levering til afhentningssteder (tilgængelig for nogle produkter)
Du kan se detaljerne på siden levering og returnering.
Hvor mange betalingsmetoder findes der?
På vores online butik findes der 5 betalingsmetoder:
- Kreditkort eller debetkort.
- Bankoverførsel. Hvis du vælger denne betalingsmetode, vil du modtage en e-mail med kontonummeret til at foretage overførslen.
- PayPal. Inkluderer betaling i 3 måneder uden rente.
- Mod postopkrævning. Hvis du vælger denne betalingsmetode, vil du have et gebyr på 5,59 euro.
- Bizum.
Når du har valgt betalingsmetode, skal du huske at acceptere vilkår og betingelser.
Er leveringsomkostninger inkluderet i prisen?
- Levering til Fastlandet: gratis leveringsomkostninger.
- Levering til Balearerne (Mallorca og Ibiza): omkostning på 9,9 euro pr. pakke.
- Levering til Balearerne (Formentera og Menorca): omkostning på 19,9 euro pr. pakke.
- Levering til Portugal: omkostning på 9,9 euro pr. pakke.
Hvor lang tid tager leveringen?
Hvert produkt angiver leveringstiden, som skal lægges sammen med leveringstiden mellem 48 og 72 arbejdsdage eller 24 timer arbejdsdage, hvis du vælger hurtig levering.
Skal jeg registrere mig for at købe en puff?
- Hvis du allerede har foretaget et køb, er det ikke nødvendigt at registrere sig igen. Du skal bare indtaste din e-mailadresse og adgangskode.
- Det er nødvendigt at registrere sig, hvis det er første gang, du laver en bestilling.
Kan jeg købe puffs, hvis jeg har en møbelforretning?
Hvis du er en professionel inden for indretning eller har en møbelforretning, skal du kontakte os via kontaktformularen, som du finder nederst på startsiden, så sender vi dig et skræddersyet tilbud.
Hvor kan jeg placere min puff?
puffs er moderne møbler og kan bruges i ethvert rum. Du kan finde puffs til følgende steder:
- Puff til stue
- Puff til soveværelse
- Puff til børneværelse
- Puff til terrasse og have
- Puff til pool
- Puff til fitnesscentre
- Puff til klinikker
- Puff til virksomheders venteområder
- Puff til hotelreceptioner
- Puff til legeområder på hoteller (pools og terrasser)
- Puff til chill-out
- Puff til beach clubs
Hvem er puffen til?
Puffs er designet til hele familien. Disse sæder findes i forskellige størrelser, både til børn og voksne. Andre laves i én størrelse og kan bruges af både voksne og børn ubemærket.
Hvordan fremstilles puffs?
Puffs og pærer-puffs laves håndværksmæssigt af eksperter inden for tekstilfremstilling. Alle puffs er håndsyet med dobbelt syning. Puffernes overflader er syntetiske og de forskellige stoffer har forskellige egenskaber afhængigt af om de er til udendørs eller indendørs brug. Alle puffs skæres ved hjælp af en skabelon og syes i hånden med specialmaskiner. Disse maskiner er udstyret med groft garn afsluttet med voks. Puffen fyldes med ekspanderede flammehæmmende polystyrenperler med høj restitution. Disse perler er ansvarlige for at forme puffen.
Hvad gør jeg, hvis min puff mister sin fylde?
Med brug kan de ekspanderede flammehæmmende polystyrenperler miste noget af deres fylde. I så fald har vi 70-liters poser, så du kan fylde din puff eller pære-puff. Du skal bare gå til vores online butik og lave din bestilling.
Hvilke størrelser af puffs kan jeg finde?
Størrelserne på puffs, som du kan finde i vores online butik, er:
- Én størrelse puffs: kan bruges af hele familien uanset størrelse.
- Børnepuffs: designet til børn op til 6 eller 7 år, selvom nogle modeller som puffer til fodbold også bruges af voksne.
- Størrelse M eller XL puffs: til hele familien.
- Størrelse XXL puffs: til hele familien.
På hjemmesiden finder du en tegning med målene for hver model, så du kan vælge den størrelse eller model, der passer bedst til dine præferencer.
Hvilke materialer bruges til at fremstille puffs?
De fleste puffs er lavet af:
- Polyuretanstof: 80% PVC, 18% polyester, 2% polyuretan.
- Trykt lærredsstof: 100% polyester.
- Presenningstof: 80% akryl og 20% polyester.
- Vintage fløjlsstof: 100% polyester.
- TRC (kontakt) stof: 99% flammehæmmende polyester - (Recron FS), 1% elastomer.
- Hårstof: 100% polyester.
Hvordan rengør jeg puffs?
Det er meget nemt at rengøre en puff. Du skal bare bruge en fugtig klud med sæbe, en bomuldsvatrondel med afmakeup-mælk eller en lersten. Du skal sørge for ikke at gnide stoffet for hårdt eller bruge slibende svampe. Det er heller ikke anbefalet at bruge vinduesrens, alkohol eller klorbaserede opløsningsmidler.
Hvor fremstilles puffs?
Alle puffs fremstilles i Spanien, nærmere bestemt i Alcoy, en by i Alicante, som har en stor tradition for tekstilfremstilling og hvor det er let at finde dygtige fagfolk inden for fremstilling.
Hvilke modeller af puffs kan jeg finde?
Vi har et bredt udvalg af puffs. Her er en liste over dem:
- Puff Pære
- Puff Lænestol
- Puff Hår
- Puff Relax
- Puff Stue
- Puff Contract TRC
- Puff TO-GO
- Puff Gamer
- Puff Bold
- Puff Rund
- Big Puff
- Puff Stol
- Puff Foldbar
- Puff Pyramide
- Puffs Deco
- Puff Lounge
- Puff Skammel
- Puff Kube
- Puff Kvadrat
- Puff Modul Sofa
- Puff Enkeltseng
- Puff Komfort Seng
- Puff Donut
- Puff Mega
- Puff Flyder
Kan jeg købe tilpassede puffs?
Selvfølgelig. Du skal bare udfylde kontaktformularen og kontakte os. Vi laver et skræddersyet tilbud til dig og sender også et budget, der passer til dine behov.
Hvilke garantier har jeg, når jeg køber en puff?
Transportgaranti: Alle vores forsendelser er dækket af en 100% forsikring af varens værdi.
Hvis din bestilling har lidt skader forårsaget af transporten, skal du underrette os straks og, hvis muligt, transportøren.
Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at sende os en e-mail på ordrer@happers.dk eller via vores kontaktformular.
Kunder hos Distribuyen Ecommerce Group, SL nyder godt af garantien på artiklerne.
Fejl eller skader forårsaget af forkert brug eller håndtering af materialet eller slid forårsaget af normal brug er ikke dækket af garantien.
Hvis produktet er defekt, www.happers.dk vil reparere, udskifte eller reducere prisen på produktet efter behov og uden omkostninger.
Konsulter den specialiserede rådgivning fra vores kundeservice via vores kontaktformular.
Hvad gør jeg, hvis jeg har en klage?
Hos www.happers.dk arbejder vi kontinuerligt for dig, forbedrer vores servicesystemer, fremskynder leveringen og giver dig mulighed for at nyde vores tekstilprodukter. Derfor beder vi dig om, i tilfælde af en eventuel situation, ikke at tøve med at sende os din klage via kontaktformularen eller skrive til ordrer@happers.dk.
Betaling
Vent venligst...
Vi behandler din bestilling.
Betalingsproces